הטור לשבת: יוסטון חייבת להתפרק ולהתחיל מחדש! / מנחם לס

עם רקורד של 38-41 יוסטון אינה מחוץ לפלייאוף מתמטית (אם יוטה מנצחת הערב את הקליפרס, ונכון לעכשיו הם מובילים ב-7 עם 2:54 דק' לסיום) הם בחוץ מבחינה מעשית ותיאורטית כאחד), אבל אפילו אם תצליח להיכנס בגלל איזה מג'יק או כוח עליון שרוצה אותה שם, לקבוצה שרק בשנה שעברה הגיעה לגמר המערב, העונה הזאת היא נפילה קטסטרופלית עבור יוסטון.

ולחשוב שרק לפני 6 חודשים היו בינינו שחשבו שיש לה סכויים ללכת עד הסוף!.

כל בעיות בעבר נשארו – וכמובן הבעייה הכרונית של הקבוצה  הידועה זה מכבר כקבוצה המסוגלת להיראות טוב מאד משחק אחד,  וגרוע מאד במשחק שני מבלי שתהיה לכך סיבה הגיונית אחת שניתן להצביע עליה – והמאמן ('שהוא עדיין 'זמני') ג'יי בי ביקרסטאף – לא הצליח לרפא אותם מאף מחלה.

הם נשארו אותה קבוצה מאכזבת, מעצבנת את אוהדיה, ואולי אפילא 'מוזרה' ביותר בזכרון.

כולם ללא יוצא מין הכלל – סליחה,  את ג'יימס הארדן ניתן להוציא מה'כולם' – תרמו לרולר-קוסטר הזה מטרנס ג'ונס ודווייט האווארד, ועד ג'אש סמית שהגיע בתחילת העונה..

אני לא רואה כל דרך לקבוצה הזאת עם גרעין שחקניה להשתפר על ידי חילוף חלקים. היא צריכה מנוע חדש; IDENTITY חדש. בגדים חדשים, צבעים חדשים.

היחידי שחייב להישאר הוא ג'יימס הארדן. ביקרסטאף? הוא סוס עבודה, ונראה כשרוני אך איני יודע מספיק עליו.

והאחד שחייב ללכת הוא דווייט האווארד. ישנם שם עוד 5-6 שחקנים שחייבים ללכת, אבל האווארד הוא הסיפור הראשון והראשי.

הבעייה היא שיש לו OPT OUT מהחוזה בסוף העונה הזאת, ואם הוא מתעקש להישאר, הקבוצה חייבת לשלם לו 23 מיליון לעונת 2016-17.

השאלה היא מה דווייט רוצה. המוכן הוא להשפיל את עצמו ולהפוך ל-"WHITE ELEPHANT" (הביטוי האמריקאי לאחד שמנצל חוזה שיש לו, אפילו שאינו מתפקד יותר, ושאף אחד לא רוצה בו); לוותר על הסכוי לסיים כשחקן גדול אולי עם אליפות היכן שהוא, או להישאר ביוסטון עם משכורת שהיא ב-7-8 מיליון (לפחות) גבוהה יותר מאשר יהיו מוכנים לשלם עבורו בכל קבוצה שיעבור אליה?

אני לא מאמין ששחקן כמוהו יכול ליפול לתחתית הבאר במהירות כזו. הוא רק בן 30, וכסנטר שנותיו הטובות ביותר מתחילות עכשיו, אז מה קרה לו?

*האם הבעייה פסיכולוגית?

*האם הוא נמצא במקום הלא נכון?

*האם הוא משחק עם שחקנים שכל התרכיבים נותנים מרק חמוץ?

אני לא יודע את התשובה, אבל יודע שיוסטון חייבת לעשות הכל שיעזוב כי EQUITY  עדיין יש לו והוא עדיין COMMODITY בעל ערך שקבוצות רבות יקפצו עליו. אם הוא משתמש ב-OPT OUT שלו הוא יהיה הקיץ UNRESTRICTED FREE AGENT וליוסטון אין כל התחייבות עליו. ידוע שהוא ירצה MAX דיל, אבל מה שהוא רוצה זה דבר אחד, ומה שקבוצות תהיינה מוכנות לשלם הוא דבר אחר לחלוטין. לדעתי יוסטון צריכה להישאר מחוץ למשחק הרדיפה אחריו לחלוטין, ולתת לו ליפול היכן שייפול.

ייתכן מאד שבקבוצה כמו מיאמי (אם חסאן ווייטסייד יעזוב) הוא יהיה מוכן לשחק עבור משכורת פחותה עם תקווה להציל משהו מהמוניטין שלו שכה ניפגע.

ליוסטון יש את הסנטר הצעיר המשתפר בהתמדה קלינט קפלה, ואולי הוא הסנטר שמסביבו ומסביב הארדן צריכים לבנות את הקבוצה החדשה.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
82 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
המשגיח
המשגיח
09/04/2016 7:36:57

אני לא חושב שהם צריכים לבנות מחדש.
עדיין יש להם על הנייר סגל מאוד מרשים עם כמה שחקנים מעולים, כולל שחקני הגנה שכבר הוכיחו שביכולתם לסייע להארדן.

אני מאמין שברגע שהווארד יעזוב, הכל יסתדר מעצמו. השאלה היא מה עושים עם ג'וש סמית, חברו הטוב של הווארד.

כמו כן, היא חייבת להשאיר את ביזלי, ולדאוג שיהיה על הפארקט בכל שנייה שהארדן לא. הוא היה מעולה השנה.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:31:55
Reply to  המשגיח

לא בטוח שהוא יעזוב. אלא אם כן מישהו אחד ייתן לו מקס או קרוב למקס

Berch
Berch
09/04/2016 7:57:15

הבנאדם מחרב כל מה שהוא נוגע בו…. תופעה.
המקום הכי טוב בשבילו זה לצערי פילדלפיה. גם אם הוא יזיק לקבוצה לפחות יהיה לו שיא 🙂

אפלטון
אפלטון
09/04/2016 8:08:33

יוסטון אכזבת העונה. קבוצה עם כל כך הרבה כישרון אבל חדר הלבשה מפורק, ולכן חוסר היציבות בין משחקים ובתוך משחקים.
פיטורי מקהייל, במקום לגרום לאחידות בחדר ההלבשה, רק פיצצו את הסכר וביקרסטאף, שיהיה עוד מאמן טוב בליגה, פשוט לא עמד בפרץ.
מה הלאה?
הווארד בטוח ילך.
הוא מרגיש לא רצוי ושלא מנצלים אותו נכון, והוא צודק לגבי זה.
טרבור אריזה רוצה ללכת לקונטנדרית והוא יכול להיות האס בכל קבוצה עם שאיפות, דוגמת קליבלנד, כך שניתן להשיג עליו טרייד טוב.
גם לג'ייסון טרי יש עוד עונה לתת אצל קבוצה כמו קליבלנד.
טרנס ג'ונס שרוף. לא ברור מה הסיפור איתו אבל כרגע אין לו שום ערך בטרייד, רק לחשוב ששנה שעברה היה ניתן להשיג את ריאן אנדרסון תמורתו. גם די-מו בנסיגה ולא ברור מה מצבו הבריאותי.
כל הקלפים שמורי בנה עליהם והחזיק קרוב לחזה בנוגע לטרייד שיביא סופרסטאר התגלו כבאסטים והוא נשאר עם התחתונים.
מה שיוסטון צריכה דבר ראשון זה מאמן בעל שיעור קומה ושיטת משחק סדורה במקום המוריבול שלא עובד.
הארדן חייב להחליט, אם הוא מוביל כדור, אז לא יתכן כמות האיבודים הפסיכית שלו, השכונה שהיתה העונה אסור שתחזור. זה לא קבוצה שמשחקת בשביל ג'יימס הארדן אלא הארדן משחק בשביל הקבוצה.

קיי ג'יי מקדניאלס, וואצ אפ? או שיתנו לו לשחק ולהוכיח את החוזה הגדול שלו, או שישחררו אותו.
קורי ברואר? מת עליו אבל אאוט לגמרי. גם ערך טרייד נמוך עם המשכורת שלו

בקיצור כמו שזה נראה יוסטון בבעיה רצינית. חייבים ללכת על הצערה כל עוד הארדן עוד לפני השיא וכך יש מצב שנראה פירוק נכסים מוחלט, הבעיה היא שלס אלכסנדר ידוע כאחד שלא מוכן להיכנס למירוצי טנקים, והאופציות של מורי בטריידים מוגבלות.

קיצר באסה של מצב. אלא אם מורי יוכל לבצע איזה נס, ולא הייתי שולל את זה.
In Morey we trust

נתן גולד
נתן גולד
09/04/2016 8:24:32
Reply to  אפלטון

+10
הדבר הראשון שהם צריכים זה מאמן בעל שיעור קומה שיכניס קצת משמעת הגנתית והתקפית בקבוצה. תיבודו נראה לי האופציה העדיפה.
אחר כך הם חייבים או להיפטר מהווארד או ללמוד לנצל אותו יותר טוב. התחושה שלי שהווארד חושב שעדיין הוא שחקן מקסימום בקבוצה אחרת אז הוא ייצא מהחוזה שלו ויילך למצוא לקבוצה אחרת בשביל פחות כסף. עם כל הכבוד לקאפלה הוא לא סנטר פותח טוב בעיניי אבל הוא כרגע מה שיש ליוסטון.

שנה הבאה הם צריכים לנסות למשוך כמה שחקנים טובים ובתקווה עם מאמן שיכניס משמעת בשחקנים הם יוכלו לחזור לפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:32:49

הם לא יכולים 'להיפטר מהאוארד'. זה תלוי בו, לא בהם

Ish
Ish
09/04/2016 9:45:16
Reply to  אפלטון

Stop trusting the Morey

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:33:16
Reply to  Ish

הינקי מס' 2?

Care Bear
Care Bear
09/04/2016 11:25:10
Reply to  אפלטון

+1
מלבד המשפט הראשון; עד שהם לא מפספסים את הפלייאוף באופן רשמי, שיקגו היא אכזבת העונה.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:33:55
Reply to  Care Bear

שתיהן באותה רמת אכזבה

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:29:22
Reply to  אפלטון

"האווארד בטוח יילך" ???
23 מיליון זה הרבה מאד כסף

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
09/04/2016 8:19:48

מבחינתי זה מתחיל ונגמר בהארדן
הוא סקורר ותו לא
סורי אבל זה לא השחקן לבנות עליו קבוצה

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:30:03

אז תראה שהוא יהיה בנבחרת ארה"ב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/04/2016 8:24:46

הארדן בהחלט חלק מהבעיה. אגואיסט עם האף למעלה שלא שומר על קונוס בתור מנהיג זאת חתיכת בעיה

רועי ויינברג
Admin
09/04/2016 9:12:39

אני שמח שעוד מישהו חולק איתי את הריספקט לקלינט קפלה, ואני מסכים איתך שהרוקטס צריכה להבנות סביבו. אני חושב שהארדן, כרגע, חלק מהבעיה, אבל עם מאמן טוב אפשר לפתור את זה (גם הלייקרס בשנים של קובי ללא גאסול לא הגיעה רחוק, למרות היכולת האישית המדהימה שלו).

טיפה עצוב שמהעונה המעולה של הזקן כל מה שיזכרו זה שיא האיבודים לעונה שהוא הולך לשבור בשבת (הוא צריך עוד 3 כדי לעבור את ארטיס גילמור).

Ish
Ish
09/04/2016 9:44:01

אני מרגיש שאני צריך להתחיל לדאוג. מנחם מסכים עם דברים שאמרתי לפני חצי שנה כבר. אוי לא, לאן העולם הגיע?

1) זה מתחיל במוריי. (עשור של כשלון)

2) הקבוצה צריכה קודם להחליט מה הבסיס שעליו הם בונים מחדש. החלטה ראשונה היא האם הארדן חלק מזה או לא. אם לא אז הם כנראה הולכים לתהליך דרך הדראפט(מה שבטוח לא יקרה אם מוריי נשאר). אם הארדן נשאר הם צריכים להחליט מה ומי הם שני החלקים הבאים שהם מצמידים אליו ואיפה ואיך הם מוצאים או מביאים אותם. אחרי שנקודה זו נסגרת (וזה עשוי גם לקחת שנה שנתיים) מגיע החלק של השלמות, למרות שאפשר לשמור חלקים משלימים מתאימים שכבר נמצאים אם הם אכן כאלו.

3) תהליך זה צריך לכלול ניקוי יסודי של אלמנטים בעייתיים מבחינה אישיותית. האוואד וסמית' הם כנראה הדוגמאות הברורות אבל כנראה שזה לא נגמר שם וכל מי שלא מסוגל להתיישר לתרבות חדשה ולא הרסנית צריך לחפש בית חדש.

4) is a keeper קפלה (מבחינתי)(אבל מי שחושב כאן שצריך לבנות סביבו את הקבוצה צריך השכמה). השארתו או הליכתו צריכה להיות תלויה בנק 2, ואם הוא מתאים אז הוא נשאר ואם לא ללכת.

5) לזכותו של מוריי אפשר לומר שהוא מנהל את הנכסים והחוזים של הקבוצה בצורה טובה, כך שיש להם גמישות פיננסית לבצע שינויים בלי להפוך לבני ערובה של אף אחד (ניו יורק סטייל (ניקס/נטס))

6) לא יודע למה אני משקיע כל כך הרבה מחשבה בקבוצה הזאת, אולי בגלל שהאוהדים שלה כאן כל כך מסורים ומעוררי אמפתיה עם האהבה הבלתי מותנית שלהם והאופטימיות הנאיבית.

7) כבר לא קשור, אבל כך נראה משחק גמר בשנות התשעים עם קבוצה שניצחה יותר מ70 משחקים בעונה: https://www.youtube.com/watch?v=oK9OzloyCCg

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:36:21
Reply to  Ish

אני חושב שיהיה להם הקיץ 45 מיליון חופשיים

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
09/04/2016 9:58:38

מוריי . הינקי ועוד , מנהלי קבוצות שחושבים שהם גאונים גדולים. שהם הביאו לעולם שיטות חדשות ומהפכניות. הם הבעיה.
בלי הארדן שהגיע ליוסטון כתוצאה של טפשות מנהל התנדרס,הרוקטס לא שונים מפילי .
מה כן צריך לעשות?
הבניה צריכה לבוא מלמעלה . מנגר חדש לא פילוסוף כמו פיל גקסון , לא אחד שמתיימר להיות גאון. אחד שמבין איך מנהלים קבוצה כמו שצריך. יש כאלו בשפע.
מאמן חדש , אין מה לעשות מבחן התוצאה לא משקר.
מבחינת סגל שחקנים.
ללכת חזק על פוינט גארד טוב. יש בליגה המון רכזים שמחכים להזדמנות , ראו מקרה רגי גקסון ולאן הוא הגיע.
להפטר משחקנים לא רצויים ולא נחוצים. טרי, ברואר, הווארד, טרנס גונס, גוש סמית. מוטיגונאס
לא לפרק, אני לא מאמין בפירוק, לא רואה אפילו מקרה אחד שתיאוריה זו הצליחה.
לשבץ סגל רענן סביב הארדן, קאפלה, אריזה (חייב להשאר)ביסלי +תוספות מטריידים , ובחירות דראפט.
זה לא יביא אליפות , אבל אתה מציג הישגים אם יש לך קבוצה תחרותית ביד.

Ish
Ish
09/04/2016 10:06:30

1) באופן כללי קשה להתקדם מהר מפירוק כיוון שזה מכלתחילה מצב שבו אתה מתחיל ממצב לא טוב, ואז בא ומשחק בלעשות אותו יותר גרוע בשביל לחזור חזרה לרלוונטיות יותר מהר. לפעמים עדיף להכיר בזה שאתה לא תקוע ולא תגיע לאנשהו עם מה שיש ולבצע שינויים מלחכות עם זה עד שזה מגיע לשפל באופן טבעי.

2) נראה לי שהאוהדים של בוסטון די מרוצים כרגע מהפירוק שהם עשו שם לפני כמה שנים.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:38:40

הבעייה היא שאם האווארד לא רוצה לוותר על חלק מה-23 מיליון, אף אחד לא יכול להכריח אותו לעזוב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/04/2016 17:16:16

הבעיה שהארדן לא משאיר מקום לפוינט טוב לשחק

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
09/04/2016 11:04:23

האוהדים של בוסטון מרוצים מפירוק? על איזה פירוק אתה מדבר?
קודם כל בוסטון קבוצה בינונית, מי שמרוצה מזה שיבושם לו.
חוץ מזה הם תפסו קבוצה פריירית עם עוד גנרל מנגר דפוק (למה יש כל כך הרבה מנהלים דפוקים, אולי הדוקטור יודע)שלחו את מושב הזקנים שלהם תמורת בחירות דראפט אטרקטיביות.
מה יש בסגל של בוסטון?
תומאס – רכישה – זה לא אקט של פירוק
ברדלי – היה עוד קודם, סולינגר כנ"ל
איון טרנר- רכישה, לא בחירת דראפט.
גו קראודר- רכישה
אמיר גונסון רכישה
מהדראפט:
סמארט – שחקן ספסל.
רוזייר, האנטר , יאנג – שחקנים בחפיסת קלפים לצרכי טרייד.
הכל בנוי על זה שאיינג בליל הדראפט , או שבוע לאחר מכן יוכל לבצע טרייד טוב.
אני מקווה אישית שאיינג יצליח!

Ish
Ish
09/04/2016 11:33:29

אם אתה לא יודע על איזה פירוק מדובר אז אין על מה לדבר פרט לרמת חוסר ההבנה שלך. אם הם לא היו מבצעים פירוק הם היו נראים עכשיו כמו הנטס.

טוב כל התגובה שלך מסטולה לגמרי. אני כותב על פירוק לפני כמה שנים, ואתה מספר לי על כך שרכישות ובחירות דראפט שהם עשו אחריו זה לא פירוק. כאילו דה? אתה מבין מה זה פירוק?

בקבוצה יש שני שחקנים שהיו שם לפני שלוש שנים ואחד מהם היה רוקי והשני שחקן שנה שלישית.

רביד אראל
רביד אראל
09/04/2016 11:51:29

אני אוהד בוסטון ומרוצה מהפירוק
וחוץ מזה היו לך כמה טעויות: סולינג'ר לא היה קודם (נבחר בדראפט של אותה שנה) ובראדלי גירד את קצה הספסל ואם לא היה את הפירוק לא היה לו סיכוי לקבל דקות, בנוסף ג'אי קראודר הגיע כחלק מהפירוק (בטרייד של רונדו). חוץ מזה שסמארט הוא שחקן שישי מעולה ויאנג, האנטר ורוזייר עוד יכולים להתפתח לשחקנים משלימים טובים ובהתחשב בבחירות שהם הגיעו בהם זה מעולה.
שנה הבאה יש לנו סיכוי מעולה להיות טופ 5 בליגה וזה מוכיח שהפירוק הוכיח את עצמו

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:41:36

ושוכחים שבוסטון מוכיחה שלמאמן יש עדיין הרבה מה לומר בליגה הזאת (כשהוא בקבוצה מסויימת, למשל בוסטון. בווריורס מאמן לא משנה הרבה)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 11:06:02

הדבר אולי היחיד שמורי נכשל בו זה מציאת צוות אימון שאפשר ללכת איתו כברת דרך. לצערו, בעולם הכדורסל של היום, זה הדבר הכי חשוב.

זה לא שיוסטון עשתה הרבה לפני שהוא הגיע.

הוא דאג ליצור רוסטר מרשים באופן תאורטי, אך לא השכיל למצוא צוות שיתרגם זו הלכה למעשה. במיוחד בהגנה. בנוסף כמובן שהיו יותר מדי מקרי ראש שהוא החתים, כי הסטט' שלו נעצרות שם משום מה..

הוא תאורטיקן בחסד, חושב מחוץ לקופסא, אחראי הרבה למהפכת האנליטיקס והשלשות, אך כנראה לוקה ביחסיי אנוש לא משהו..

הבעיה שמאגר המאמנים האמריקאי בעל שיעור קומה הוא מאוד דליל, גם מהמכללות, שם חושבים בעולם מושגים של שעון 35 שניות, שזה יותר מהזמן שנדרש לצוות טנק ישראלי, לעלות לעמדה ולדפוק סדרת פגזיי פלאשט.. ועוד לצאת לאפטר..

היחיד כרגע שבאמת מצדיק את עצמו משם הוא הצעיר של בוסטון.

סדר, משמעת, הגנה איטלקית – מסינה (שנה הבאה, אם זה אפשרי)

Ish
Ish
09/04/2016 11:20:33

הדבר היחיד???

מוריי זה הGM שנפטר מדראגיץ' ולאורי בשביל להביא את ג'רמי לין. הGM שהחתים את הווארד על חוזה מקסימום כאשר הוא ידע שהוא לא מסוגל להזיז את הגב ולא ידע אם הוא אי פעם יהיה בריא. הGM שלא מצליח להחליט אם הוא רוצה את אריזה בקבוצה או לא רוצה אותו(או סמית'). וזה רק סתם כמה דוגמאות בולטות, בתוך הברברת והטיילת של שחקנים שהוא ייצר ברוקטס.

הבעיה היא שהוא לא מסוגל לראות כדורסל מעבר לאנליטיקס. בגלל זה הוא לא מבין גם את חשיבות המאמן(אחד מתוך כמה דברים מאוד חשובים שהוא לא מבין על קבוצות כדורסל).

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 11:43:01
Reply to  Ish

כתבתי "הדבר אולי היחיד"…

בעולם הטריידים תמיד נעשות טעויות, בסופו של יום לקבוצה שלו היה סגל כשרוני , שגם הגיע לגמר המערב. הוא נתן לסגל הזה להמשיך, וקרה מה שקרה.

להזכיר לך שגם הGM של גולדן כמעט מכר את כל הקבוצה חוץ מקארי תמורת נזיד עדשים העונה לשם קווין לאב, אלמלא אחד בשם ג'רי ווסט… צריך גם מזל בחיים, לא רק אנליטיקס…, היום הGM הזה, מאיירס, נחשב לאחד הטובים בליגה..

לגבי עניין המאמן, כבר כתבתי שזו הטעות הכי גדולה שלו, ותכלס של כמעט כל GM בליגה.

יכול להיות שאחרי העונה הזו, הוא יראה קצת מעבר לאנליטקס

Ish
Ish
09/04/2016 11:52:01

החמצתי את האולי (אבל עדיין הייתי מפרט).

אבל באמת הקטע עם ההחתמה של הווארד כאשר הוא פצוע בלי לדעת אם הוא אי פעם יהיה בריא, איך אפשר לסלוח לGM שלך על דבר כזה?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 12:03:22
Reply to  Ish

לא יודע..

ההימור שלי הוא שהוא לקח הימור..

אם היה מצליח כולם היו מהללים אותו, אבל זה נכשל אז מקללים..

אני לא הייתי זורק GM על זה. בסוף מדובר בהימורים – מאיירס..

הבעיה היותר קריטית איתו היא כמו שמקהייל אמר "כימיה" – ולשם האנליטיקס שלו עוד לא הגיע… השאלה אם הוא מבין את זה.

Ish
Ish
09/04/2016 12:10:01
Reply to  Ish

דיברתי על עניין הבנת הכימיה של מוריי עם אח שלי לפני כמה חודשים. כמוך, הוא היה פתוח לאופטימיות, אבל לדעתי זה לא משהו שאפשר ללמוד כל כך מהר וכולנו יודעים שהיה לו מספיק זמן בשביל ללמוד את זה והוא לא עשה זאת.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 12:15:15
Reply to  Ish

הוא עוד לא חטף סטירת לחי בעוצמה כזו בשביל להבין את זה – זו הפעם הראשונה.

אני אדע עד כמה הוא רציני בעונה הבאה, ואבחן אותו לפי צוות האימון שהוא יעמיד על הקווים – זו האינדיקציה שלי.

no funny shtuff
no funny shtuff
09/04/2016 11:54:29
Reply to  Ish

100+

ובנוסף לבנות קבוצה סביב הארדן, שחקן שבאופן כללי מתפקד רק בחצי אליו הוא מתקיף.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 12:10:30

הוא היה ה MVP שנה שעברה אלמלא קארי.

צוות אימון טוב אולי היה יכול ליישר אותו. אולי..

Ljos
Ljos
09/04/2016 12:53:02

רק טעות אחת גדולה (ענקית) נוספת של מורי – יחסי האנוש. זה לא רק שאין לו יחסי אנוש טובים. זה שהוא לא מבין אותם בכלל. בטח כי הם לא מתומצתים למספר בודד ונוסחא ששרודינגר היה גאה בה (אם אי פעם אצטרך לפתור את נוסחאת שרודינגר שוב, אני אכניס אותו לקופסא עם הרעל). אז הוא לא חושב שהם חשובים.
יש גבול למה שמאמן מסוגל. אם תדחוף לו את הארדן, הווארד, לוסון, סמית׳ באותה קבוצה, אף מאמן לא יצליח להציל את יחסי האנוש שם. וזה מה שקורה כשבונים קבוצה על הנייר והמחשבון במקום לבדוק מי השחקן. במציאות לפעמים 1+1=%360 אלכוהול בדם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 13:14:39
Reply to  Ljos

אתה קצת נסחף..

הקבוצה הזו הייתה עונה שעברה בגמר המערב – מינוס לאוסון..

אז נראה לי שהגבול למה שהמאמן מסוגל הוא לא כזה נורא..

חוץ מזה שאת כל מה שכתבת כבעיות כבר ציינתי :

"יותר מדי מקרי ראש" ו "לוקה ביחסיי אנוש" – אולי הייתי צריך להדגיש.

Ljos
Ljos
09/04/2016 13:37:01

הם עשו את זה עם מקהייל, שהתרסק השנה.
הנקודה שלי היא שאי אפשר להצליח עם סגל מקרי ראש לאורך זמן, או בכלל לבנות עליהם. אי אפשר לסמוך על אנשים הגונים ולדעת מתי הם ירמו, אבל אפשר תמיד לסמוך על אנשים לא הגונים שירמו (כן, זה בערך מ״שודדי הקאריביים״. אבל כמילותיו של קירק לזרוס: Man, just cause it's a theme song don't make it not true. I know who I am. I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude! )
וכמוך, אתעקש על הניואנס- לא לוקה ביחסי אנוש, לא מתייחס ליחסי אנוש.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 14:01:02
Reply to  Ljos

מדובר ברובוט ?

ומה זה משנה עם מי או מה הם עשו את זה ? הם עשו את זה.

על כל ציטטה יש את רעותה הסותרת אותה…

בכל אופן אלו הצרות של מורו לעונה הבאה וכמו שאומרים :

"דיה לצרה בשעתה" – אם כי – "יש להקדים תרופה למכה"

Ljos
Ljos
09/04/2016 14:34:14
Reply to  Ljos

כמעט. בשחקן.

זה משנה, כי אפילו מי שכן הצליח איתם לא הצליח לשמור על ההצלחה.

הציטטות הכי חשובות הן אלו שתומכות במה שאני רוצה להגיד, כמובן.

אלו היו הצרות של מורי כל הזמן, ורק עכשיו זה התפוצץ לו בפנים. עכשיו הוא צריך להוכיח שהוא לפחות אדם פיקח, כזה שיודע להיכנס עם ראש בריא למיטה חולה שחכם לא היה נוגע בה עם מקל של שני מטר. ואני לא בטוח שהוא מבין בכלל שהייתה טעות.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 14:45:52
Reply to  Ljos

התגובה שלך פבלובית, על גבול הרובוטית..

אתה לא מכיר אותו

ואולי הוא קיבל כזו כאפה רצינית שמבנה האישיות שלו יעכל את זה אחרת ?

כמה זה ביחסיי אנוש לשפוט בן אדם ולקרוא לו שחקן כשאתה לא באמת מכיר אותו ? (פרובוקציה בשבת..)

אני מכיר כמה מנהלים עם יחסיי אנוש באמת רובוטיים שהצליחו להצליח עם הפגם הזה ואולי גם הרבה בגללו… למשל סטיב ג'ובס..

כדי להחזיק את מקהייל 7 שנים, וליצור את כל הרכבת האווירית הזו של שחקנים מוערכים שנחתה בנאס"א.. צריך איזה שהם יחסיי אנוש מינימליים.. ולא "לא מתייחס ליחסיי אנוש" – אתה התעקשת על הניואנס..

בכל אופן.. הנה שיר שיעזור לך להבין :

https://www.youtube.com/watch?v=TeCEFML_ssM&nohtml5=False

שבת שלום !

Ljos
Ljos
09/04/2016 15:06:16
Reply to  Ljos

המציאו כבר רובוט שמזיל ריר? נראה לי התקדמות לקראת מה שהאשך מחפש ברובוטית.

אני לא מכיר אותו אישית (נראה לי שפשוט לא הבנתי למה הגבת כששאלת לגבי רובוט. עכשיו הבנתי. ולגבי זה – רובוטים אמורים ללמוד ולהתפתח. עד שתגיע הסינגולריות והם ידפקו את כל בני האדם באשר הם. אסימוב לשלטון!), והלוואי שהוא יצליח לעכל את מה שקרה ולא יחפש עוד אדם דפוק עם יכולת לקלוע שלשה בריצה (בתנאי שבאותו רגע אף אחד מהקהל לא מסתכל עליו לא טוב). שיפתור את כל הבעיות (ג'וש חתום לעוד עונה?).
המבחן שלו בעיניי פשוט לא יהיה רק להביא מאמן מתאים, אלא לשנות את הסגל. להגיד ביי-ביי-בירדי להווארד ולשאר המקרים הראשיים, אולי להשאיר איזה אחד בתנאי שיבין שהוא צריך להתיישר, ולהביא שחקנים טובים שיכולים לעזור לסדר את ההיגיון בקבוצה.

אני מוכן להתפשר על "מינימליים" במקום "לוקה".

שלום(י) שבת.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 16:00:51
Reply to  Ljos

אין בעיה – כל עוד אתה לא שופט אותו סטט' לפי אחוזי ההצלחה שלו, אלא לפי מצב הרוח בחדר ההלבשה..

Ljos
Ljos
09/04/2016 16:14:40
Reply to  Ljos

אהבתי.
אבל… אני? שופט סטטיסטית?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 16:20:44
Reply to  Ljos

זה התחבא שם..

Ljos
Ljos
09/04/2016 16:27:21
Reply to  Ljos

כן. כן. אני כבר צריך ללמוד לא לנסות לפענח שיח אנושי אחרי שלא ישנתי.
אז לסיום – ישפרו את סביבת העבודה – ישפרו את האנשים – ישפרו את הקבוצה – בטח מתישהו בעתיד הסטטיסטיקה תראה את השיפור.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 16:39:23
Reply to  Ljos

נייס..

אבל.. אי אפשר יהיה לשפר את סביבת העבודה לפני שיוכח סטטיסטית שזה משפר את סביבת העבודה..

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 16:54:04

אתה מנצח. אבל איך אתה יודע שאתה מנצח ?

אתה סופר.. 1.. 2 ..3..

ניצחונות.. גמרים.. טבעות.. בקבוקיי שמפנייה….סטט'

הסיבה היחידה שבגללה אתה יודע עד כמה המצב של יוסטון בכי רע היא העובדה שיוסטון לא תהיה ב 8 הגדולות של המערב. וזו סטט'..

בלי זה אי אפשר להסיק מסקנות.

Ljos
Ljos
09/04/2016 17:17:00

אני לא אנטי-סטטיסטיקה באופן מוחלט. אני נגד להשתמש בכלי שבודק תוצאה ולהגיד שהוא זה שגורם לתוצאות. זה כמו למדוד חום עם מדחום, לראות שהטמפרטורה יורדת אחרי שלוש מדידות ולהחליט שזה מה שגרם לטמפרטורה לרדת, ולא, אתה יודע, תרופה, מנוחה או חירבון טוב.
אני חושב שאנשים הם יותר מסטטיסטיקה. שאם תתייחס אליהם בצורה הנכונה אליהם, הם יצאו מהתבנית המתמטית שנקבעה וישתפרו. אחרת נתקעים במלכוד 22 שקבעת למעלה שאי אפשר להשתפר בלי להוכיח קודם שזה משפר.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 21:38:42

דו שיח חרשים.

Ljos
Ljos
09/04/2016 22:37:45

כן, אה?
אני מרגיש שאתה קצת מאשקש אותי. אז הסברתי את העמדה שלי.
להגנתך, התחלתי לחשוב שאתה היפי של סטטיסטיקה. ״הסטטיסטיקה היא בהכל. היא ברוח, בנפש ובריח דשא שהרגע קוצץ״. אז אני מציע בלי אישקושים. אפשר קשקושים, אבל עם מטרה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 23:11:14

מה זה מאשקש ?

אני לא היפי (אני גם שונא היפים כמו אריק קרטמן..) של סטט'.

בקושי יודע לספור עד 10.

Ljos
Ljos
09/04/2016 23:40:12

ייצור איש קש/דחליל להתווכח איתו.

אני אומר שגם אני אישקשתי אותך, ולכן דמיינתי אותך ככזה.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:43:28

סוף סוף כתבת משהו נכון. הבעייה של יוסטון מתחילה כנראה עם המאמן. לא שהוא 'רע' אבל יוסטון היתה צריכה אחד כמו בראד סטיבמנס.

Ish
Ish
10/04/2016 7:22:19
Reply to  מנחם לס

חשבתי שהמצאתי את המילה מאשקש. מי אתה ומאיפה אני מכיר אותך?

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
09/04/2016 11:29:11

לגלוח הראש התגובה שלך רצופה בסתירות לוגיות.
אתה אומר מוריי מנהל מצוין שקצת טעה.
מצד שני אתה בעצמך כותב ששגה במינוי מאמנים, לוקה ביחסי אנוש, הרוסטר טוב תיאורטית (תהרגו אותי אם אני מבין מה זה?).זה בדיוק הליקויים שזורקים מנהל הביתה.
מי צריך תיאורטיקן (אם הוא מעולה , איפה התוצאות?)חושב מחוץ לקופסה (גם ענבל אור חושבת מחוץ לקופסה , נו אז מה?)אבי תורת האנליטיקס
(בפירוש לא נכון, סתם תפש טרמפ , כי לא היה לו משהו אחר למכור.
לחשוב מחוץ לקופסה זה פשוט, תעיפו את על הבולשיט.
שימו מנהלים עם הגיון פשוט וישר כמו איינג סטן ואן גנדי. תקבלו פלייאוף לא פילוסופיה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 11:54:06

לא כתבתי שמורי הוא מנהל מצויין, משום שאני לא חושב באמת שיש GM אחד בליגה הזו שהוא מצוין… חוץ מביופורד.

כתבתי שהוא עשה אולי טעות אחת גדולה, אבל היא הטעות הכי קריטית למשחק היום, ברור שזה לא יכול להפוך אותו למנהל מצוין, אבל יש לו גם יתרונות.

תרבות הניהול ב אן בי איי היא לא משהו להתפאר בו, אני כן חושב שעל רקע המנהלים האחרים, למורי יש אפסייד (השכמה לגילרי) שאין לGM אחרים, אם ישכיל ללמוד מטעויותיו. יכול להיות שהעונה הזו היא קריאת השכמה בשבילו.

מקסימום – אני טועה…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/04/2016 17:20:17

הנזיר צודק

אסף
אסף
09/04/2016 11:43:13

קבוצה שנייה שדוויט הווארד מגיע אליה בקול תרועה רבה וכנראה שגם ממנה יצא בקול נפיחה חלושה, אחד הפוטנציאלים המבוזבזים בליגה בשנים האחרונות ,יותר מדי פעמים עושה רושם שכל מה שמסביב למגרש ולמשחק עצמו הרבה יותר מעניין אותו מהמתרחש על המגרש עצמו

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
09/04/2016 12:40:05

יוסטון עשו את גמר המערב בשנה שעברה
הם פיטרו את מק׳הייל שזה עוד היה הגיוני אבל לא הביאו מאמן
זה ה NBA לא הליגה המחוזית מחוז יזרעאל והעמקים
הווארד שחקן בירידה , הכי אוברייטד בהיסטוריה

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:46:55

עם בראד סטיבנס כמאמן, האוארד היה ניצל מההגדרה של מומי

השרת
השרת
09/04/2016 13:00:32

מסכים עם עם החבר׳ה פה לגבי הארדן. הוא לא שחקן לבנות עליו לאליפות. החור הכי גדול בהגנה (לשחקן שהתמודד על mvp) ועם כל הכבוד להתקפה שלו אני גם אותה מתעב. הסגנון שלו הרבה פעמים מוציא את חבריו מהמשחק לחלוטין, ורק בזכות יכולת ״סחיטת״ העבירות הגועלית שלו הוא שומר על מספריו ההתקפיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/04/2016 17:21:03
Reply to  השרת

נכון

אוז
אוז
09/04/2016 13:04:38

הווארד (עם הדבק ביד הזוי) עובר לדאעש ומיד לאל קעידה,
אחרי שהפיל את אורלנדו (שבסוף נפלו ביכולת) ואימפריות כושלות
כמו הלייקרס ויוסטון, הוחלט בממשל האמריקאי לשלוח
את הקריפטונייט של הליגה, ובקרוב של אירגוני טרור שכותבים צוואה.

לאחר ההכאה בחגורה, השקר לרובה סטן (רובה מלא בחול והקים את המדינה) ואן גנדי (האח שאולי מנחם עדיין אוהב) עוד ויתרנו לו
שהשיב ריקם ללייקרס, הנה הוא מאיים על התיעוב ללברון ולקובי,
בתיעובנו כלפיו.
כתבה מצוינת עם נושא חם מהתנור ותגובות הולמות.
לבקשתך מנחם האהוד עלינו אני משאיר את התמונה שהגיעה בטעות.
אך לא רחוקה מהאמת בויזואליות של קרובים אליי. מיסתורי.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:48:32
Reply to  אוז

הלוואי ואחרים היו מוצאים 'בטעות' תמונות כאלה…

Smiley
Smiley
09/04/2016 13:13:43

האוורד לא מתאים לשיטת המשחק הזו של יוסטון וגם לא מוכן להתאים את עצמו אליה (ואולי עכשיו הוא מבין איזה כוכב עשה ממנו ואן גנדי שעושה יופי של קבוצה בדטרויט).
הבעיה של יוסטון היא גם שהרבה שחקנים לא מימשו את הפוטנציאל שלהם, ישנה שם עייפות החומר, וניקוי האורוות הוא בלתי נמנע.

אוז
אוז
09/04/2016 13:33:58

זוכר את טראנס ג'ונס עונה ביהירות והתנשאות של אל באולימפוס
לראיון, אולי זה מה שהפיל אותו. שיחק טוב.
מה קרה לו? פציעה או ירידה ביכולת?

רועי ויינברג
Admin
09/04/2016 13:55:26
Reply to  אוז

ירד ביכולת ואז נפצע

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:49:12
Reply to  אוז

פציעה התחילה את הירידה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/04/2016 17:21:55
Reply to  אוז

השחקן המלוכלך בליגה

אוז
אוז
09/04/2016 14:14:09

תודה רועי

שמחי .
שמחי .
09/04/2016 15:13:11

קבוצה מצוינת צריכים להמשיך בדיוק כך.
לא כל קבוצה מגיעה לפלייאוף מידי פעם צריך לנוח .
לא כל שחקן צריך לשמור , הארדן למשל .
לא כל שחקן גבוה צריך להילחם ולקחת ריבאונדים הוארד למשל.
צריכים להמשיך לנוח בדיוק כך , זו הקבוצה היחידה המתאימה ללאוסון ואסור לגעת בה .

אוהד ס"א
אוהד ס"א
09/04/2016 15:38:43

היות וברור שהארדן מנהיג רע מאד, יש לבנות קבוצה תחת מנהיג אחר. האם הארדן יהיה מסוגל להיות קלע טוב תחת מנהיג אחר. אני בספק רב. לכן, יש להשתמש בהארדן ככלי לבניית הקבוצה מחדש שיכלול את אותו מנהיג. ייקח כמה שייקח

אפלטון
אפלטון
09/04/2016 16:08:09

ממש לא מסכים עם החבר'ה שחושבים שהארדן לא שחקן לבנות סביבו קבוצה.
אני עדיין מחזיק בדיעה שהארדן בכושר הנוכחי הוא שחקן טופ 10 בליגה, ושגם הרצינות והמחוייבות שלו (הכי הרבה דקות בליגה, לא מחמיץ משחקים) לא עומדת בספק.
יש לו יכולות להיות התקפיות וגיוון שאין דברים כאלה, הוא לא בנוי על אתלטיות כך שזה לא משהו שעובר עם הגיל, ומבחינת הגנה הוא רק צריך מאמן שיראה לו איפה לעמוד, על הכדור באחד על אחד הוא מגן לא רע ואפילו טוב. יש לו בעיה במרחב ההגנתי ונטייה להסתכל על הכדור במקום על השחקן שלו, משהו שמאמן יסודי יכול לפתור בקלות.
הכל מתחיל המאמן ושיטה. אח'כ להביא שחקנים שיביאו לשיטה.
חוץ מהארדן כולם מבחינתי יכולים ללכת.
מקווה שיתנו לת'יבודו את המושכות לבנות קבוצה בצלמו סביב הארדן (והוא הפך את הארדן למנהיג בנבחרת אז שלא יגידו שהוא לא יסתדר איתו).
שת'יבודו יבחר את האופי והשחקנים ויבנה קבוצת לוחמים מסביב להארדן. עם בברלי, אריזה ושחקנים באופי של רוטויילרים רעבים זה האופי שיוסטון צריכה, וזה מה שהביא לה את ההצלחה שנה שעברה.
מאמין שעם ת'יבודו והארדן תוך שנתיים גג יוסטון חוזרת לצמרת המערב

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
09/04/2016 16:32:28
Reply to  אפלטון

אני גם חושב שהארדן הוא עילוי לבנות עליו עם הדרכה צמודה, אבל להגיד שהוא לא בנוי על אתלטיות ?

אפלטון
אפלטון
09/04/2016 17:24:39

הארדן לא אתלט פר סיי.
הוא בנוי על כוח עצום בכניסה, סקילס מעולה בשינויי כיוון ועצירה ותחמנות בלי סוף אבל אתלט הוא לא (ביחס לאתלטיות המתפרצת של ווסטברוק או רוז לפני שהפך לנכה).
קצת צ'אבי, לא מהיר במיוחד, בלי ניתור יוצא דופן. אבל עילוי.

צביקה
צביקה
10/04/2016 1:35:11
Reply to  אפלטון

מסכים לגבי הארדן. וכמו שאמרת אלו יכולות שלא יורדות עם השנים. רק משתכללות.

מנחם לס
מנחם לס
09/04/2016 16:50:19
Reply to  אפלטון

מסכים אתך בקשר להארדן

איתי
איתי
09/04/2016 18:17:58

מנחם וכל השאר הכל טוב ויפה אבל על עובדה אחת אי אפשר להתווכח –
הווארד לא אוהב כדורסל
לצערו זה הדבר שמשלמים לו הכי הרבה כי הוא לא רע בזה
הוא אוהב את הפרסום , את המסביב , את הכיף.
הוא גם אוהב לשחק מדי פעם כשאין יותר מדי לחץ.
הוא בעיקר אוהב להיות פצוע ובחופש בקיץ. אז לא לבנות עליו כשחקן ציר של מועמדת לאליפות או לפלייאוף.

בשנה שעברה יוסטון הלכה הכי רחוק שאפשר – למרות הווארד וממש לא בזכותו.

קבוצה שרוצה לקחת אליפות חייבת שחקנים שמוכנים לתת את הנשמה והכליות וגם לנשוך את היריבה – הכל כדי לנצח. הווארד מעולם לא היה כזה וגם לא יהיה.

שמייקל
שמייקל
09/04/2016 18:45:00

מסכים עם כל מילה. הווארד זה אחד השחקנים המאכזבים בהיסטוריה.

שמייקל
שמייקל
09/04/2016 18:48:46

הארדן שחקן אידר אבל יש איתו בעיה מאוד גדולה שהוא מחזיק הרבה יותר מדי בכדור ולכן המשחק הקונבנציונלי שבו יש רכז לא יעבוד כי הרכז בפועל לא מתפקד כרכז אלה כמוביל כדור שני, לכן מה שיוסטון צריכה ליד הארדן זה מוביל כדור עם קליעה טובה מבחוץ שיעזור בהובלת כדור וירווח את המשחק לאחד על אחד של הארדן.

עגל
עגל
09/04/2016 21:01:19

כבר אמרתי שבסיפור של יוסטון כולם אשמים – הארדן שלוקח על עצמו יותר מדי ומשחק סוליסטי מדי, ומשקיע מעט מדי בהגנה, הווארד כי בורח מאחריות ומורי/מאמן שלא בנו סביב שניהם קבוצה הומוגנית או מאוזנת מספיק. מורי הימר ולא הצליח כמו שציפה, מה לעשות שזה טבעו של הימור. גם קליבלנד הימרה ועד עכשיו לא ברור אם ההימור יצליח. עדיין הכשלון הוא יחסי, הקבוצה טובה מאוד אבל לא מצוינת. סביב הארדן עדיין אפשר לבנות קבוצה לאליפות עם קצת מזל ותחמון בטריידים.
נ.ב. בדרוג המכוניות שלי הווארד זה טויוטה מפוארת, הארדן זה מרצדס, דוראנט זה ב.מ.וו או לקסוס. לברון הוא עדיין רולס רויס, משהו אחר.

רועי ויינברג
Admin
09/04/2016 23:33:00

אלכסנדר קורא הופס?

מורי ובייקרסטאף יוערכו בסיום העונה והקבוצה תעשה "סקירה קשה" של כל מימד בפעילויות הכדורסל של הארגון.